Когато нямаш права, няма как да се опиташ да ги защитиш в съда. А българските писатели, преводачи, академични автори и журналисти не желаят дори да чуят, че имат правото да бъдат възнаградени.
Спорът между организациите за защита на авторските права ЕАЗИПА (Европейска агенция за защита на изпълнителските, продуцентските и авторските права) – от една страна и Музикаутор, Профон и Министерството на културата от друга, продължава с пълна сила.
На Световния ден на книгата Actualno.com продължава темата за репрографските права, но вече в България. В предишния ни материал Ви запознахме що е то репорграфско право, а днес ще Ви запознаем как го разбираме в България – като държава.
На Световния ден на книгата Actualno.com продължава темата за репрографските права, но вече в България. В предишния ни материал Ви запознахме що е то репорграфско право, а днес ще Ви запознаем как го разбираме в България – като държава.
Когато нямаш права, няма как да се опиташ да ги защитиш в съда. А българските писатели, преводачи, академични автори и журналисти не желаят дори да чуят, че имат правото да бъдат възнаградени.
Спорът между организациите за защита на авторските права ЕАЗИПА (Европейска агенция за защита на изпълнителските, продуцентските и авторските права) – от една страна и Музикаутор, Профон и Министерството на културата от друга, продължава с пълна сила.