Прекаляването с видеоигри може да доведе до неволни “мисли, импулси и поведение”, като машинални движения или словесни изблици, показва проучване на Университета Нотингам Трент във Великобритания, пише Capital Bay.
Американските и британските разузнавателни служби не ограничават действията си до реалния земен свят и са проникнали и в световете на World of Warcraft и Second Life, шпионирайки и събирайки данни в онлайн игрите, популярни сред милиони хора по целия свят, пише New york Times.
Около 100 души над 50 години, които са били наблюдавани от учените от Университета в Айова, са показали признаци на подобрение на мисловния си капацитет и забавяне с години на намаляването на паметта, свързано с възрастта, предаде БГНЕС.
Angry Birds - игра, по-популярна от Super Mario и Tetris, е единственият източник на приходи за създателите си от финландското студио Rovio, предаде КРОСС.
Научен екип от американския Юниън колидж в щата Ню Йорк е стигнал до извода, че увлечението по интерактивните видеоигри поддържа на високо ниво основните функции на мозъка, съобщиха радио Би Би Си и ИТАР-ТАСС.
Прекаляването с видеоигри може да доведе до неволни “мисли, импулси и поведение”, като машинални движения или словесни изблици, показва проучване на Университета Нотингам Трент във Великобритания, пише Capital Bay.
Около 100 души над 50 години, които са били наблюдавани от учените от Университета в Айова, са показали признаци на подобрение на мисловния си капацитет и забавяне с години на намаляването на паметта, свързано с възрастта, предаде БГНЕС.
Angry Birds - игра, по-популярна от Super Mario и Tetris, е единственият източник на приходи за създателите си от финландското студио Rovio, предаде КРОСС.
Научен екип от американския Юниън колидж в щата Ню Йорк е стигнал до извода, че увлечението по интерактивните видеоигри поддържа на високо ниво основните функции на мозъка, съобщиха радио Би Би Си и ИТАР-ТАСС.
Американските и британските разузнавателни служби не ограничават действията си до реалния земен свят и са проникнали и в световете на World of Warcraft и Second Life, шпионирайки и събирайки данни в онлайн игрите, популярни сред милиони хора по целия свят, пише New york Times.